1. ATRAKCJE I AKTYWNOŚCI SPORTOWE DLA UCZESTNIKÓW W DANYM PAKIECIE
WARIANT 1: PÓŁKOLONIE PIŁKARSKIE
Mecze i sparingi | Turnieje „dzikich drużyn” | Treningi motoryczne | Treningi bramkarskie |
Bitwa bramkarska | Gra 1×1 w klatce | Mata celnościowa | Piłkarzyki stołowe |
Konkursy rzutów wolnych i rzutów karnych | Trening techniki: strzał wolejem, nożycami i z przewrotki | Beach soccer | Filmy o tematyce piłkarskiej |
WARIANT 2: PÓŁKOLONIE MULTISPORTOWE
Piłka nożna | Koszykówka | Siatkówka | Piłka ręczna |
Unihokej | Zbijak drużynowy | Badminton | Łucznictwo |
Bocce | Tenis stołowy | Tory przeszkód | Wyścigi rzędów |
Dart/ lotki | Sportowa kostka Rubika | Gry terenowe | Rugby TAG |
Gry i zabawy biegowe | Szachy i warcaby | Ringo | Palant |
WARIANT 1 i 2: WSPÓLNE ATRAKCJE
Zjeżdżalnia wodna | W okresie letnim znajdująca się na naszym terenie „górka” staje się strefą wodną. Montujemy odpowiedni materiał, który w połączeniu z wodą nadaje ślizgu i powstaje nam 25m dwutorowa zjeżdżalnia wodna z mini basenem bezpiecznym dla dzieci i młodzieży (20cm wody). Dla mniejszych uczestników obok znajduje się mini zjeżdżalnia o 10m długości ślizgu. |
Bitwa NERF | Grupa dzielona jest na 2 drużyny, każdy wybiera swój zestaw pistoletów NERF i zaczynamy bitwę! Piankowe strzałki nie stwarzają zagrożenia, a do tego każdy uczestnik otrzymuje okulary dla ochrony oczu. Kto dłużej się utrzyma staje się zwycięzcą. |
Trampoliny | Posiadamy własne trampoliny, na których można swobodnie skakać, czy wykonywać podstawowe akrobacje bezpieczne do samodzielnego wykonania. |
Dmuchane zamki | Specjalne dmuchawy pompują nasze dmuchane zamki, w których można się chować, zjeżdżać, czy też skakać do basenu z piłkami. |
Gry planszowe | Na porannej i popołudniowej świetlicy zachęcamy wszystkich uczestników do rozłożenia gier planszowych i swobodnej zabawy w oczekiwaniu na rozpoczęcie zięć, czy też odbiór przez rodziców. |
NOWOŚĆ! | Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w nowej atrakcji jaką jest możliwość sterowania samochodami RC marki: Traxxas Rustler VXL 4×4. |
Strzelnica | Na oddzielonej, zamkniętej przestrzeni i na wyznaczonych torach można ćwiczyć celność strzałami do tarczy z pistoletów na kulki. Całość zabezpieczona okularami ochronnymi i tylko pod nadzorem instruktora. Wyniki zbierane na karcie osiągnięć. |
NOWOŚĆ! | Od 15.07.2024 każda z grup będzie miała okazję wybrać się nad morze, na specjalnie wydzieloną strefę należącą do naszego klubu i pod okiem instruktora nauczyć się podstaw żeglarstwa. Nasze miejsce znajduje się w Brzeźnie tuż obok tzw. Domu Zdrojowego. Szczegółów może udzielić Instruktor Pan Andrzej Mańczuk. Charakteryska zajęć: – nauka węzłów żeglarskich – zapoznanie się z kamizelką ratunkową – podstawy obsługi łodzi Optimist – stawianie żagla i obsługa takielunku Uwaga! Atrakcja uzależniona od warunków pogodowych. |
2. INFRASTRUKTURA WYKORZYSTYWANA NA PÓŁKOLONIACH
3 boiska trawiaste (1,2,3) | 2 hale ze sztuczną trawą (4,5) | Pełnowymiarowe boisko sztuczne (6) | Hala do treningu motorycznego (7) |
Boisko wielofunkcyjne (8) | Boisko piaskowe (9) | 2 place zabaw (10, 11) | Górka ze zjeżdżalnią (12) |
Bar z kuchnią (13) | Zadaszenia animacyjne (14) | Świetlica (15) | Szatnie i toalety (16, 17) |
– Cały teren jest ogrodzony.
– W razie złej pogody korzystamy z 3 krytych hal sportowych
3. KADRA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA
Osobami odpowiedzialnymi organizacje i prowadzenie zajęć są trenerzy i edukatorzy Gdańskiego Klubu Sportowego GEDANIA 1922 – każdy uprawieniami trenerskimi UEFA i uprawnieniami do pracy z dziećmi i młodzieżą na zorganizowanym wypoczynku. Nad całą kadrą sprawuje nadzór kierownik półkolonii.
4. ZGŁOSZENIE DO KURATORIUM I OPIEKA MEDYCZNA
Każdy turnus – wypoczynek jest zgłoszony do kuratorium. Spełniamy też wszelkie jego wymogi oraz wytyczne związane z reżimem sanitarnym. Na terenie obiektu przebywają również pracownicy przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
5. UCZESTNICY/ ROCZNIKI
Rok ur. | 2018 i 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 |
Wypoczynek kierowany jest zarówno do dziewczynek jak i chłopców z powyższych roczników. Możemy przyjąć, także starsze dzieci, prosimy jedynie o wcześniejszy kontakt.
6. TURNUSY NA LATO 2023 I DOSTĘPNOŚC MIEJSC
Miesiąc | Turnus | I | II | III | IV | V |
LIPIEC | Data: | 24.06 – 28.06.2024 | 01.07 – 05.07.2024 | 08.07 – 12.07.2024 | 15.07 – 19.07.2024 | 22.07 – 26.07.2024 |
Miesiąc | Turnus | VI | VII | VIII | IX | X |
SIERPIEŃ | Data: | 29.07 – 02.08.2024 | 05.08 – 09.08.2024 | *12.08 – 14.08 i 16.08. 2024 | 19.08 – 23.08.2024 | brak |
*turnus VIII jest 4 dniowy (15.08.2024 jest dniem wolnym – święto Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny i święto Wojska Polskiego, stawka wyjściowa to 580zł)
Dostępność miejsc:
Na każdego opiekuna przypada 15 osób w grupie. Łącznie na naszym obiekcie jesteśmy w stanie przyjąć do 105 osób (8 grup), także miejsc mamy sporo.
Późna rejestracja:
Dla każdego uczestnika znajdziemy miejsce, nawet w przypadku późnej rejestracji, czy zdecydowania się dopiero w niedziele lub w ciągu tygodnia. Prosimy wtedy jedynie o telefon bezpośrednio i ustalimy szczegóły.
7. CENNIK
1 osoba | Każde kolejne półkolonie Rabat -50zł | Rodzeństwa | Jednorazowa zniżka dla zawodnika klubu |
700zł | 650zł, 600zł, 550zł… | 600zł | 550zł |
Uwaga! Promocje nie łączą się.
Uwaga! Turnus VIII jest 4 dniowy – stawka wyjściowa to 580zł.
W cenie:
– pięć dni sportowej zabawy (od pn do pt, wyjątek 4dni w turnusie VIII)
– wszelkie atrakcje i aktywności
– pełnie wyżywienie (3 posiłki) i woda
– opieka w godzinach 7:30 – 17:00
– ubezpieczenie NNW
8. PŁATNOŚCI
Numer konta:
45109010980000000120202814
W tytule wpisujemy: nazwisko i imię dziecka, rocznik dziecka, wybrany turnus
(np. Kowalski Jan, 2014, Turnus 1)
Termin płatności: Uregulowanie kwoty na 7 dni przed rozpoczęciem wybranego turnusu
Uwaga!
Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata 100zł zaliczki na poczet półkolonii.
ZWROTY I REZYGACJE:
– w przypadku gdy ktoś chce zrezygnować z półkolonii przed ich rozpoczęciem, a dokonał wpłaty, klub pobiera 100zł na koszty przygotowania półkolonii, a resztę zwraca.
– w przypadku gdy ktoś chce zrezygnować z półkolonii w trakcie ich trwania, klub pobiera 100zł na koszty przygotowania półkolonii, 120zł za każdy odbyty dzień, a resztę zwraca.
FAKTURA:
Możliwa do wystawienia po wcześniejszym zgłoszeniu.
BON TURYSTYCZNY:
Nie honorujemy bonu turystycznego.
9. PRZYGOTOWANIE DO PÓŁKOLONII/ RZECZY DO ZABRANIA ZE SOBĄ
– Strój sportowy lekki (koszulka, spodenki, skarpetki)
– Strój sportowy cieplejszy (bluza, dresy, kurta przeciwdeszczowa)
– Strój kąpielowy + ręcznik, klapki, krem z filtrem
– Bidon i/lub podpisana butelka na wodę
– Obuwie sportowe i/lub piłkarskie (korki, turfy oraz wygodne do chodzenia)
– Czapka z daszkiem
– Torba/ większy plecak na wszelkie zabrane ze sobą rzeczy
– Dokumenty: karta uczestnika półkolonii
– Informacje dodatkowe: Uczulenia, dieta, osoby upoważnione do odbierania dzieci, inne ważne wiadomości niezbędne dla wychowawcy
– Mini kieszonkowe (np. na lody, przy podwieczorku jest otwarty sklepik)
– Zakaz używania telefonów i innych urządzeń elektronicznych, bez zezwolenia trenera lub innego pracowania półkolonii. W wyjątkowych sytuacjach możemy przechować urządzenia na czas zabawy, ale prosimy o pozostawienie takowych w domu. Nie bierzemy odpowiedzialności ze ewentualne szkody. Zawsze można poprosić opiekuna, chętnie pomoże w kontakcie na linii dziecko – rodzic.
– Samodzielne wyjście uczestnika za pisemną zgodą rodzica/opiekuna (info w karcie uczestnika)
– Przyjście i wyjście, opuszczenie półkolonii należy zgłaszać trenerowi/ wychowawcy.
10. RAMOWY PLAN DNIA
07:30 – 09:00 Zbiórka uczestników, świetlica poranna + gry planszowe
09:00 – 10:30 Zajęcia sportowe blok I
10:30 – 11:00 II śniadanie (owoce + warzywa)
11:00 – 12:00 Zajęcia sportowe blok II
12:00 – 13:00 Obiad (zupa + II danie)
13:00 – 14:30 Zajęcia sportowe blok III
14:30 – 15:00 Podwieczorek + sklepik
15:00 – 16:00 Zajęcia sportowe blok IV
16:00 – 17:00 Świetlica popołudniowa, odbiór uczestników + gry planszowe
Zbiórka i odbiór uczestników zawsze na czerwonej hali.
11. WYŻYWIENIE
Na terenie klubu posiadamy własną kuchnię, która zaopatruje od lat w posiłki nasze szkoły, przedszkole oraz zawodników z akademii. W okresie letnim dołączają do niej również wszyscy uczestnicy półkolonii sportowych.
W godz. 10:30 – 11:00 II śniadanie (owoce i warzywa)
W godz. 12:00 – 13:00 dwudaniowy obiad (zupa i II danie)
W godz. 14:30 – 15:00 podwieczorek + otwarty sklepik
– woda: dostępna przez cały dzień bez ograniczeń
– dieta wege: możliwa do przygotowania po wcześniejszym zgłoszeniu
– indywidualna dieta: po wcześniejszym ustaleniu z kuchnią, nie każda jest możliwa
Nikt nie odchodzi od stołu głodny – przewidziane są dodatkowe porcje dla najbardziej zgłodniałych 😉
12. SKLEPIK
Na terenie klubu, w barze klubowym funkcjonuje mini sklepik, w którym można zakupić drobne przekąski, czy też napoje. W sklepiku można też zakupić gadżety klubowe Gdańskiego Klubu Sportowego GEDANIA 1922.
Nasza kuchnia w okresie letnim prowadzi sprzedaż lodów gałkowych – idealnych na letnie popołudnia.
13. ORGANIZATOR I MIEJSCE
Gdański Klub Sportowy
GEDANIA 1922
80-416 Gdańsk, ul. Hallera 201
NIP: 5842597314
14. KOORDYNATOR PROJEKTU/ OSOBA DO KONTAKTU
Koordynator projektu
Piotr Domżalski
p.domzalski@gedania1922.pl
500252235
15. KARTA UCZESTNIKA DO POBRANIA
Na pierwszy dzień rozpoczynający półkolonie należy zabrać ze sobą wypełnioną kartę uczestnika. Bez takiej karty uczestnik NIE ZOSTANIE przyjęty.
gedania 1922 – półkolonie lato 2024, karta uczestnika
16. ZGŁOSZENIA I ZAPISY
W celu zgłoszenia swojego dziecka prosimy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (link poniżej) lub wysłać wiadomość mailową na adres: polkolonie@gedania1922.pl w treści zamieszczając:
– Nazwisko i imię dziecka
– Rocznik dziecka
– Wybrany turnus
– Sugerowany wariant półkolonii (piłkarskie, czy multisportowe)
– Nazwisko i imię rodzica/ opiekuna
– Tel. kontaktowy do rodzica/ opiekuna
– Ewentualne ważne informacje o dziecku
Serdecznie zapraszamy do zapisów!